Sängen

Försöker verkligen njuta av min sista natt själv i min egna säng.
Skön är den! Men ska bli helt okej att få längta efter den också!
Dagen idag har minst sagt varit omtumlande, jag beskriver den så kortfattat jag kan
(förmodligen väldigt osammanhängande också):
 
Lars skulle hämta sin trasiga bil i Norge med Daniel och en trailer, när dem kom fram hade L glömt nyckeln (35 mil enkel väg), krossade en ruta, fick upp dörren efter mycket om och men, då var rattlåset i och handbromsen hade låst sig. Försökte dra upp bilen, men hjulen var snea, alltså förgäves. En kompis kom och mötte dem på halva vägen och lämnade nyckeln. Daniel fick lov att åka hem, för han ska upp och jobba tidigt imorgon. L vände (igen) och skulle hämta bilen själv, bilen han då körde började koka mitt på motorvägen. Jonas körde från Gardermoen med vatten och var snäll att vända trailern åt L. Nu är stackarn på väg hem, med en tom trailer, 15 timmar senare.
 
Och vi har 2.5 dygn kvar i Sverige.
Livet är ju bra spännande sådana här gånger.
 
Jag har i alla fall packat klart det mesta,
och fällt några fina tårar, fått en puss på kinden av lillasyster osv...
Fint!
 
Men den fina berättelsen säger jag godnatt för idag!
På återseende imorgon!
 
(Upptäckte just att jag måste byta storlek på bilderna från mobilen, ber om ursäkt ;) )

Kommentarer
Postat av: Elenore

Oj oj vilken dag!
Spännande- nu är det nära!!

2012-10-07 @ 23:47:17
URL: http://hubbis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0