Kaohsan road

Gör ett nytt försök med ett litet inlägg från appen, eftersom jag inte vet när vi har tillgång till wifi nästa gång... Såg att det blev 4 inlägg igår visst ;) Inte så bra! Men det är sånt som händer.

Några bilder blir det tyvärr inte heller. Kanske någon annan stans, här är internetet alldeles för kasst! Synd nog hade jag tagit 15 bilder från flyget, några helt fantastiskt fina över Istanbul, där vi mellanlandade. Som jag sen råkade radera när jag skulle göra en Asien-map i iphonen. Men vi hinner nog ta många fler :)

Ikväll blev det fotmassage. Imorgon reser vi ner till Bali, sen jobbar vi oss nog uppöver! Uppstigning 6.00. Det blir nice! Vi får se när nästa inlägg blir!

Hoppas det är bra med er alla!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Elenore

Allt bra här, lite avundsjuk bara ;-) Hoppas resan från Bali går bra. Kram på er!!

2012-10-14 @ 00:55:52
URL: http://hubbis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0