Höst

Det var tur, skönt och underbart att hinna med det allra finaste av hösten. Nu ska det bara bli härligt att komma iväg och njuta av varje sekund vi har på vår resa! Det är trots allt en lite tråkigare tid framför oss här i Sverige nu, speciellt när alla fina färger börjar försvinna från vårt vackra höstlandskap.

När vi kommer hem igen hoppas vi på att snön ligger vit och fin, och att det riktigt biter i kinderna när man går ut genom dörren! Det är så härligt!

Jag har förresten, lagom till jag kommer hem, när jag nu kommer hem.... fått jobb! Den arbetsgivaren klagar man inte på, jag blir på vildmarksnästet i vinter och ser riktigt fram emot det också!

Härliga och spännande tider framför mig nu!
Nu ska jag lägga krut på att leva i nuet!
Det är det bästa!



Kommentarer
Postat av: Elenore

Härliga tider! Grattis till jobbet :-)

2012-10-05 @ 23:32:07
URL: http://hubbis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0