Gili Trawangan

Vi gick upp på berget igår, kan tyvärr inte visa några bra bilder från telefonen. Men det var fint, där kunde man se över till de två andra öarna också. Gili Trawangan, som vi är på nu, är inte speciellt stor, och ändå den största. Du kan googla pappa så ser du! :)

Vi gick en annan väg ner från berget igår, och kom in i "byn". Paradiset har också sin baksida. Jag kan inte förstå hur det kan vara så skitigt och jäkligt överallt... Runt om, där turisterna (vi) håller hus är det jätterent och lyxigt, sen när man kommer in ligger det skit överallt och de bor i små hyddor. Svårt att förstå, trots att man ser det med egna ögon!

På tal om det kom jag att tänka på hur underbart bra jag har det när jag sitter hemma en fredagskväll med hela familjen, morfar och farfar och äter god mat och dricker vin! Hoppas ni kikar in ibland morfar och farfar och att det är bra med er. KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0