Update

Vi lever och har det bra! Bytte boende igår och det är super här vi bor nu :) 22 sek mer än på det förra stället och här har vi både tv, wifi, varmvatten och ac. Dessutom inga myror! Så man hittar de billiga små guldkornen bara man letar lite :)

Vi tar det bara lugnt nu, njuter av solen och värmen, badar i havet och ligger på stranden. Det tänkte vi väl fortsätta med också :) Så finns inte mycket att säga annars.

Tror jag brukar få värmeutslag på magen, små vita prickar? Någon som vet hur de ser ut och om man kan göra något åt det, har fått det två gånger?
Har dessutom blivit biten av någonting (tror det är mygg), så mina ben ser förjä. ut och kliar utav h................ :@ Men jag är duktig och inte kliar... Jobbigt som sjutton! Hoppas verkligen det går över snart. Kan nämligen inte ligga stilla på stranden, det är mitt största problem just nu ;p

Ps. Vi har Eurosport på tvn, så ikväll blir vi bänkade framför stafetterna. Man har det ju för bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0