Surf

Idag har vi provat surfing, och det var minst sagt svårt. Hehe. Inte riktigt våran grej, men kul att testa på. Man hann med att följa med några vågor i alla fall, men man behöver nog många dagars träning för att kunna surfa på riktigt.

Det är inte ofta man ser någon duktig, utan de flesta går antingen skola eller testar på. Så man behövde åtminstone inte känna sig ensam ;)

Idag ska vi lämna in lite kläder för tvätt igen innan vi åker på tisdag. Det är skönt att ha rena kläder när man ska iväg. Man kan tro att länderna här ligger rätt nära varandra, men det tar oss 5-6 timmar att flyga till Filippinerna. Så det blir en hel dags resande på tisdag med tanke på att vi mellanlandar i Malaysia i nån timme.

Man kan tro att vi är på träningsläger, har gått från 12 fjuttiga armhävningar på knäna till 10 riktiga. Så jag är supernöjd ;)
Tog mig i alla fall en spa-vilo-dag från träningen idag. Hehe. Har ett spa 50 m från där vi bor, jag provade öronljus och nack/rygg/axel-massage i 30 min.
Det kostade mig 80 svenska kronor!!!! Fattar inte vad billigt det är.... Och underbart skönt efter alla kallsupar och vattnet man fick i öronen vid dagens 'prova på surf'.

Tycker det är tråkigt att det inte går att ladda upp bilder. 10 av 100 bilder jag försökt lägga upp kanske har lyckats ;) Var glada om det dyker upp någon bild någon gång ibland, jag gör allt jag kan ;)

Det är så kul när ni kommenterar. Gott med älgkött Emma!! Här är det kyckling och ris som gäller, både till frukost, lunch och middag, nästan!
Och det där om att man har det bra ja, det glömmer man lätt bort. Igår kväll dök det upp en salamander på väggen, men vi har vant oss, så vi somnade gott trots allt :)

Hoppas ni har en bra dag där hemma, vi lägger oss snart. Kram!


Kommentarer
Postat av: Elenore

Kul med surf! Hade gärna sett er prova, skulle aldrig våga själv ;-)
Här är det grått och trist men inget regn idag i alla fall. Nu har Calle börjat jobba så det är fullt upp för mig med lilleman på dagarna :-) Inget jobb än alltså :-(
Kul att träningen går så bra, kan du inte skicka hit lite energi ;-)
Kram på er!!

2012-11-04 @ 14:24:50
URL: http://hubbis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0