Solnedgång

Fint har vi det:


Kommentarer
Postat av: Håkan Staffansson

Härliga bilder! Har inte varit på Koh Lanta så vet inte hur det är där men kan tänka mig att det är fint och lugnare än Koh Phi Phi. Jäklar vad vi hade fester där ;) Har ni kanske hittat Patriks plånbok i havet? Han tyckte nämligen att det var en jättebra idé att bada med kläderna på tillsammans med två Schweiziskor efter en helkväll. Jock Fornstedt raggade upp dem på stranden tidigare samma dag... stackars flickor... Visst var Koh Tao och Koh Pangang fina. I Koh Pangang hyrde vi vespor och åkte runt till olika ställen på ön och det var väldigt trevligt! Tog oss till lite avlägsna resorter och stränder och hann med att se stora delar av ön. Jag avråder dock att köra vespa i den tätare trafiken. På Koh Tao tog vi dykarcert så vill ni gå en kurs så är det dit ni ska. Det är väl bara och gogla upp det isf. Annars så tror jag att Bangkok kan vara ganska häftigt om ni tar er lite tid att leta upp och fråga efter smultronställena. Minus är väl att det säkert kostar lite mer men ni ska ju ändå tömma reskassan på slutet så det är nog lugnt antar jag ;)

2012-11-30 @ 12:02:53
Postat av: Maria

Otroligt vacker bild! Fint jobbat Sandra! Mam/Eva

2012-11-30 @ 18:05:49
Postat av: Farbror Lasse

Hej!

Tack för vykortet. Hur är det med er? Här är det snö i luften, 9 grader kallt i morse. Härligt!!
Var är ni nu.Är det varmt. Bara 35 kanske.
Apropå vykortet. Är det där nya sommarmodet. Var får man tag i fodralet??. Det ser skönt ut att gå så där i den svenska sommarvärmen. I dag skall jag och Maria ner på Östängs kompani och fika. Har det bra. Vi syns. Hälsa Sandra.

2012-12-01 @ 12:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0