Sista dagen i KL

Idag har vi varit uppe i tornen!! Igår kollade vi bara på dem nerifrån. Satan i gatan var häftigt det var... Våning 42 väntade först, sedan våning 86 alltså, och det var högt!! Ca. 360 m (kommer inte riktigt ihåg) rätt upp i luften.

Vi gick upp i hyfsad tid för att få komma in, när vi kom dit efter frukosten hade klockan hunnit bli 11.00 och det var 4 h väntetid, men vi köpte biljetter. Vi tänkte hinna med Batu Caves idag också, men tornen var ändå prio ett, så medan vi väntade gick vi på KLCC Aquaria. Det var också grymt! Världens största akvarium, och en 90 m lång tunnel där hajar, sköldpaddor och tusentals olika fiskar simmade över och runt om en.

Imorgon flyger vi till Phuket, Thailand väntar på oss i 30 dagar innan vi får komma hem till familj, vänner, julskinka, snö, stomp, julmust och tomtegröt (och jobb för min del)! Helt obeskrivligt underbart. Men innan dess.... njuta av solen, värmen, golf och shopping! Det ska bli skönt efter 2.5 vecka med äventyr


Kommentarer
Postat av: Håkan Staffansson

Hej! Häftigt m Aquariatunneln. Vet faktiskt inte om jag hade åkt upp i tornen!? Njut av Thailand nu,hoppas Ni kan få spela lite golf där. Snö o kallt? Nja, det var 7 gr varmt när jag for hem fr jobbet i kväll, kl 21.20! Vintern kommer att bli jättevarm, läste jag just på en nyhetssida. Det visar sig! Kram mamma/Eva

2012-11-20 @ 21:58:07
Postat av: Håkan Staffansson

Börjar du få lite hemlängtan Sandra? Lyssna inte på morsan... Det är 15 minusgrader och 3 meter snö så hoppas att ni ångrar er att ni åkte iväg på er lååååånga semester! HA! Det är så synd om er :) Jag har också vart i akvariet och kikat på fisk. Hajen på bilden hade tydligen växt till sig lite sedan dess ser jag. Märker att det regnar lika mkt också sen jag var där. Är det ordentliga störtskurar som gör att de där enmetersråttorna i chinatown (Jag bodde där) flyr från kloakerna? Undrar om jag även varit på det där "köpcentret" ni snackade om... vi får se sedan :) Ha det fint i Phuket och ät potatis med köttbullar och mos. Kram

2012-11-20 @ 23:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0