Såja!

Idag har vi banne mig både sett saker och ÄTIT oss mätta! Fasiken vad gött det var!!!

Det ÖSDE ner regn på förmiddagen bara för att jag drog upp Lars i tid idag (han sover annars 2 timmar längre än mig varje morgon och jag är snäll och låter han sova) ;) Men vi gick ut och åt frukost, som inte alls var god, inte den heller... Sen bestämde vi oss för att stanna inne ett tag tills det åtminstone lugnat sig lite med regnet, och det slutade tillslut, tack och lov.

Så vi åkte in till KLCC och Petronas Twin Towers. Grymt häftigt!!! Åt mat på pizza hut - underbart gott! Åt mig mätt för första gången på 2 veckor. Gick runt i parken, spanade in alla höga hus och L drack en efterlängtad kaffekopp på starbucks.

Har haft en riktig bra dag som nu ska avslutas med ett träningspass!

Kram


Kommentarer
Postat av: Elenore igen ;-)

Ah nu ser jag att det var pizza hut, lika gott där som här hemma alltså :-)

2012-11-19 @ 14:02:59
Postat av: Håkan

Jag har också varit där. jag har även varit där uppe mellan tornen ;) Coolt som attan var det. Man brukar ibland mäta hur kursen är i ett land genom att titta på hur mkt en bigmc kostar. När vi var och åt vid Twin tower så kostade den 16 SEK :)

2012-11-19 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0