Koh phi phi

Framme!


Kommentarer
Postat av: Håkan

Se om ni hittar mina sandaler. Det är Patriks fel att de kom bort. Han gav mig som straff i ölspelet att jag skulle dricka upp resten av min bucket och gå och beställa in en ny till mig själv. Btw... leta efter kents nergrävda bucketshinkar på stranden. De skulle tydligen återvinnas efter nämnda ölspel. En båtbåtresa enkel väg kostar INTE 1000 bath som jag trodde efter en kväll på hard rock café! youehh now whatt? *hick* keeep the chaannges youe knows :) Att kissa i rabatterna brevid den asfalterade gångvägen gör att man åker i aressten. Men har man tur och inte fastnar på bild så kan man alltid muta sig ur situationen. Systrarna persson kan intyga detta. Hyr kajak och paddla ut till Maya Beach!!! Ni kan göra något stopp på vägen. Se till att ha med er matsäck + snorkel och cyklop. Behöver jag nämna solkräm och vatten? Vi lunchade på stranden som ligger direkt till vänster när man kommer in i Lagunen. Där får ni vara ensamma. Det var ett häftigt äventyr bland många andra på Phi Phi öarna ;) Finns lite trevlig läsning här http://www.resdagboken.se/m/Staffansson/thailand-nya-zeland-australien-262646/dagbok/4-km-dasspapper-och-pippi-1598320 och här http://www.resdagboken.se/m/Perssons/aventyr-pa-sju-man-hand-264969/dagbok/reunion-schweiz-och-atervinning-av-buckets-1598379 Undara om det är samma thairockare som sjunger Cornelius "somliga går med trasiga skor" på svenska på hårdrockscafet?

2012-11-22 @ 20:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0