Sista natten

Nu närmar det sig, och jag vill inte åka hem längre. Eller så vill jag det. Jag vet inte så mycket just nu. Det har varit så fantastiskt. Jag vet åtminstone att när jag landat på Arlanda ska jag skynda mig ut och krama om mamma och pappa, och när jag kommer hem till lillsyrran ska jag vara världens bästa (och drygaste) storasyster!!

Har knappt sovit de 2 senaste nätterna, bussresan igår var minst sagt omtumlande. Jag mår fortfarande illa av att tänka på det.

Och några shoppinggudar är vi INTE, kan vi konstatera! Men någon liten julklapp och grejer till oss själva fick vi med oss hem i alla fall.

Bjuder på fina bilder där vi har vårt sista kvällsmys med färsk frukt, som för övrigt stått på schemat nästan varje kväll.
Mums!

Nu ska vi försöka få lite sömn den här natten, så ses vi snart hemma på svensk mark igen.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0