Ruttgucku

Bortaåing: Vi spelade aldrig någon golf, bara kollade på herrarna ;) Skitkul var det!

Nu bor vi på något "ruttgucku"-ställe där jag garanterat gjorde min sista tabbe för den här resan på "boende-fronten".... Att man inte lärt sig efter 2 månader ute!!! Bokade 9 nätter på samma ställe utan att kolla på boendet först (det verkade ju så bra), så inatt har vi slagits med kackerlackor och spindlar. Imorse var jag nog värre än den värsta surkärringen... Jo, jag har lärt mig säga ifrån på senaste dar. Då boendet är dyrast Och sämst hittills! Så nu har jag väl tjatat till mig ett nytt rum och hoppas iaf på att få sova lite inatt :p

Annars är det bra här ;)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0