Glad första advent!

Hemlängtan tar över lite mer... Här firar vi första advent med att gå till doktorn, började rinna inatt och gjorde om möjligt ännu ondare. Antibiotika och örondroppar som jag ska ta i 10 dagar. Heja på! Det var kraftigt infekterat i vänster öra..... Inte så kul! Så efter lite alvedon ligger jag nu minsann vid poolen och jobbar lite på brännan. Blir några riktigt svettiga dagar då jag inte fick bada alls helst! Men hade ju kunnat vara värre, får iaf njuta av värmen ;)

Men bra att jag drog mig till doktorn åtminstone, så kanske det hinner gå över och man kan njuta riktigt sista tiden! :)

Hoppas ni alla har en mysig söndag med snö och tända ljus! Snart är vi baske mig hemma igen, längtar efter att krama om er alla!

Fin målning av oss i KL som jag glömt visa. Vet inte om det är så likt(?), men kul i alla fall ;) :


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh krya på dig! Öroninflammation är inte roligt men det brukar gå snabbt över med antibiotika.

Här har det varit pulkaåkning med Sveas nya pulka. Eller Plunka som hon kallar det. 13 minus, sol och gnistrande vitt.
Imorgon jobbar jag första dagen på mitt nya jobb. Ska bli spännande och kul att börja jobba igen. Fast fråga mig på fredag, då är jag väl toktrött!

Njut av solen och det stressfria livet. Hoppas smärtan i örat lägger sig snabbt. Med lite bomull i örat kan man ju bada lite försiktigt. :)

M letar vidare efter kängorna :)
Lussebullarns blev goda, innan får säga det själv. Väntar på er i frysen. Kommer ni den 22:a?

Tjing från gänget i Fruängen!

2012-12-02 @ 23:42:38
Postat av: Anonym

Nu kan det bara bli bättre Sandra!! Här är det lite mer än -20gr,men strålande sol Huuvaligen,men i Idre hade det varit mkt kallare såg jag på textTV:n förut. Kläder som gäller,alltså! Kram mamma

2012-12-03 @ 11:12:48
Postat av: Anonym

Sandra,det var Eva som skrev förra inlägget!Kram Eva

2012-12-03 @ 11:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0