Jag vill också vara med.

Hejhej! Lars här. Jag vill också vara med och skriva så nu gör jag det.
Har precis nattat Sandra, stackarn ska upp kl 2 inatt och dra på jobb. Sånt är livet här i Norge!
Nu kom förövrigt Simon hem så nu blev det ett jäkla drag här i köket/vardagsrummet.
Själv har jag varit ledig sen igår och börjar först på torsdag igen. Sen jobbar jag natt hela helgen och på måndag drar jag till Sverige igen.
Det blev en liten löptur runt Minnesund idag också. Det är inte så jäkla stort här så det låter häftigare
än vad det egentligen är. Är dock väldigt fin utsikt när man klättrat upp ett par meter högre över havet
och dessutom duggar miljonvillorna tätt här så det är synd att klaga ändå tycker jag. Om man inte vill bo i en utav av dem kanske.
Nu luktar det köttbullar i hela lägenheten igen... Då vet man att antingen Simon eller Daniel är hemma.
På tal om mat, Sandra bjöd på ugnsbakad falukorv och sin himmelsgoda potatismos idag.
Behöver jag skriva att jag blev mätt?
Googlade på Minnesund precis, tänkte lägga ut någon fin bild eftersom jag skröt så tidigare. ¨
Men det kom bara upp bilder på E:6an och gubbar i sina bästa år.
Där har ni en!

Nu räcker det för den här gången tycker jag.
Hade!
// Lars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0