espaboller.

Är hemma själv, helt slut efter mitt 4-13 pass idag.
Fan att det ska vara så långt att åka till jobbet att man
måste gå upp 2 timmar innan. Dom håller förresten på att bygga
om E6:an. Som går 500m från lägenheten och hela vägen ner till Gardermoen!
Blir skapligt gött när det är klart :)

Simpa och Lasse är ute på turné. Hämtar ett matbord och stolar rättare sagt.
Ska bli skönt att äta vid ett matbord istället för att sitta i soffan,
för att dessutom behöva stirra in i en vit väg (vi har varken tv eller tavlor än).
På tal om det kommer Daniel ikväll med spikar och hammare. Det blir nice!
Och på söndag kommer jag hem!!!!!!
Och pappa..... vi testade bollerna här om dagen!
Det ligger bara 2 mil norrut, om inte ännu kortare.
Gooooda :)


Ni andra får ha en trevlig kväll medans jag ska bädda ner mig.
Ska upp klockan kvart över tre inatt. Kul liv! :)
Men pengar blir det.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0