dagens sanning.

Heter Sandra, är 20 år och är FÖR hemmakär.
Om man nu kan vara det?
Längtar hem, det gör jag, så fort jag är borta.
Eller kanske inte just hem, men till familjen!
Har jag en dålig dag och mamma ringer....
Ja, då början jag gråta, 20 år och FÖR mammasjuk.
Det är vad jag är.

Är ledig två dagar nu och börjar kl 13 på torsdag.
Så väntar in på att Lars slutar och åker hem :)
Det gör mitt hjärta lyckligt!
Så nu vet ni det :)

Annars har vi det bra i Norge :)
Undrar bara hur denna hemlängtan artar sig
när vi befinner oss flera hundra mil hemifrån
och inte "bara kan åka hem".....
Det är i och för sig under helt andra förutsättningar.
Så jag tror inte det blir några problem.
 
Hela vår plan med detta är alltså att resa,
om någon kanske missat det :)
Sen om vi är där om ett år eller två,
det återstår att se.

Man vet aldrig vad livet bjuder på!

Kommentarer
Postat av: Elenore

Spännande med resa. Vart har ni tänkt åka? Jobbigt med hemlängtan sådär, men jag tror att det kommer bli bättre ju längre tid ni är borta. Du kommer nog vänja dig.

Tack för kommentaren hos mig, ser fram emot besök sen när vi kommit i ordning i huset. Kanske lite adventsmys ;-)

Massa kramar <3

2011-09-26 @ 18:19:39
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0