pjörskans pjuklarv.

Sandra är tillbaka på andra sidan gräsen och nu jobbar vi på som vanligt igen. Bara att kämpa på! :) Står inte på förrän första norsklönen kommer in på kontot nu! DET ska bli så himla skönt efter att bara ha haft utgifter i 2 månader, och dessutom lagt ut 10 000 norska var på lägenheten det första vi gjorde när vi kom hit. Så ja, måndagen är efterlängtad!
Är även en arbetsintervju rikare... och det gick nog bra! Tror jag :)
Får besked nästa vecka, så nu går jag bara och hoppas på det bästa.
Efter en skön eftermiddagslur, efter att vi gått upp klockan tre imorse? inatt? har vi nu ätit god mat och väntar på kladdkaka i ugnen och ska strax sätta på en film. Fredagsmyyys! :)
Det är skönt när vi jobbar samma tider så man slipper springa på varandra i dörren och slipper sova när den andra är vaken :)
Annars har vi kört pistvaktmaraton (Olle är min nya idol!!),
och tränat! Hemmagym och lite springning.
Så idag kan jag knappt gå ;)
Skönt!
Hoppas allt är bra där hemma.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0