hardworker.

Ännu en jobbhelg är till enda! Och det flyter på, börjar känns sig mer hemma och bättre ska det bli. Internetet kommer om två veckor och ett gymkort en mil härifrån ska förhoppningsvis fixas imorgon. Det känns kanon! :) Ännu bättre är att vi har våran första lediga helg att se fram emot sen vi flyttade hit (den som kommer att tillbringas på västkusten, vilket gör saken ännu bättre). :D

Och till er som är nyfikna på mitt nya jobb...
Det ska öppna en ny statoilmack alldeles intill där vi bor den 2 januari, jag har fått anställning från det 1 december, fast anställning, fast schema, jaaa... you name it! Det är bra mycket bättre än att behöva åka 40 mil till jobbet och börja vid 4-5 om mornarna :) + att det är direkt till företaget och inte genom ett bemanningsföretag som vi jobbar åt nu. Intrycket av Proffice (det vi jobbar åt nu) är inte speciellt bra. Lönen kom in två dagar försent och någon lönespec har vi fortfarande inte sett till. Även fast jag skickat mail om det tre gånger :( Oproffesionellt och tråkigt! Men så är det. Jag ska ha den någongång i alla fall, man vet liksom aldrig.

Mycket att läsa, så nu avslutar jag och säger godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0