jobba på, ett och två.

Lars kämpar på i Norge, medans jag har passat på att tagit lite semester sista tiden innan mitt nya jobb börjar :) Han jobbar natt hela helgen, sen kommer han hem i en vecka också! :) Det behövs verkligen att få komma hem ibland och hämta lite energi och träffa alla nära och kära. Mitt första dygn här hemma har jag förresten bara tillägnat Elin, bara för att hon är bäst! :) Imorgon kanske jag hinner med lite familjemys på kvällen, för dagen är redan bokad, men Elin, igen. Men det är så underbart med en bästa vän! Man kan liksom bara vara, precis den man är och säga precis vad man vill och prata om allt och bara må underbart bra!

Lars får jobba på proffice i 3 månader till iallafall som det verkar, sen får vi väl se :)
Jag längtar till mitt nya jobb startar....... och sen hoppas jag på detta:
http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=31800446

Alltså, ni måste kolla!!!!
Det är som gjort för oss.
Och då är ändå hyran rätt billig, om man jämför i Norge.
Ja. Det är SJUKT dyrt!
Det kanskekanskekanske går. Jag hoppas!

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack för att du kommenterat bloggen, va roligt att läsa!:) Ja, vore kul om ni hann förbi en sväng innan det är dags för Norge igen.:) Lilleman här växer som bara den! Gu, vilken häftig lägenhet! Inte visste jag att det fanns såna roligahyreslägenheter!:) kram från oss!

2011-11-18 @ 06:11:35
Postat av: Elenore

Men vilken häftig lägenhet :-) Hoppas ni får den!

2011-11-18 @ 12:48:54
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0