förbaskat också.

Blir så himla aaaaaaaarg på det här himla bemanningsföretaget så usch! Rätt ska vara rätt tycker jag, och håller reda på mina timmar in i minsta detalj (för att inte förlora pengar jag tjänat ihop)......
Vi fick ut den här informationen för en månad sen:

Hei alle sammen. 

Vi ønsker bare å informere om at dere har tillegg for nattarbeid 
når dere arbeider mot TRN. Tillegget er på 24,- per time (ca 30:-SEK)
 

Alltså + 24 kr mellan 23-06.....
Tror ni att vi fick något tillägg? Nej!!
Har även kontrollräknat mina timmar(säkert 10 gånger om)
eftersom det inte stämde, och för att vara säker.
Men dom hade missat 6 timmar jag jobbat,
och det är ju ändå några hundringar.

Så nu har jag skickat ett mail och surat om det där.
Så nu oppas jag bara på en bättre dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0