bollar.

Har gjort negerbollar, kokosbollar, chokladbollar... ja, kalla det vad ni vill :) Supermys med film, bollar och julebrus efter ett gympass! Förövrigt har jag höstlov. Skulle man kunna tro. Att jobba på en flygplats när det är lågsäsong är inte det bästa har jag insett. Men men. Längtar mest till det nya jobbet nu :) Ska bli så kul att vara med på någonting från första början liksom.

Ska annars lägga mig nu, så det blir onsdag någongång, så jag får städa, packa, gymma och lägga mig igen... för att senare bli torsdag. Dagen vi längtat efter så länge :) Då kommer mamma och syrran med flyget från Stockholm efter en vecka i Gran Canaria och vi åker och hälsar på kusin Ella med familj :) Mys!




* Menade förstås inte att det var 40 mil till jobbet i senaste inlägget, utan 40 MINUTER ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0