besök.

Det är inte ofta man får besök här på andra sidan gränsen. Men inatt har vi haft Mini, Jonte och Kalle här på besök. Riktigt mysigt! :) Vi kikade på film, pratade, skrattade och hade kul ;)
Jag har även skrivit på kontraktet till statoil, jag valde visst att jobba natt varannan vecka istället för dagtid 80%... Och det känns faktiskt riktigt bra! :D Då kan jag vara hemma mer och även ta extra pass de veckorna jag är ledig och dessutom tjäna betydligt bättre de timmar jag jobbar! Tror det blir kanonbra faktiskt! Jobbar man bara natt är det nog enklare att ställa om dygnet också.
Sen krånglar det med Lars nya jobb. Det där bemanningsföretaget kan .. sig någonstans! Tydligen måste man jobba för dem i 6 månader innan man kan gå över direkt till företaget och få fast. Jaja, vi får se hur det går med det!
det är hur som helst riktigt tråkigt att det inte finns så mycket jobb den här månaden, men man får vara glad för det man får :)
Hoppas allt är bra med er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0