utmaning.



Har faktiskt gjort det lite juligt här i lägenheten :)
Det är så mysigt med tända ljus,
har tänt ljus i hela köket nu och sitter och myser i soffan.
Håller på att plöja igenom One Tree Hill säsongerna.
Ska passa på att se några avsnitt nu.

Men först..... fått en utmaning av kusin Elenore! :)

1. När ingen ser eller hör mig... sjunger jag högt, speciellt i bilen, kan nämligen vara helt galen och tycker att det låter jättefint medans samma låt spelas på radion. Vilket jag egentligen inte tror att det gör om någon annan skulle lyssna.

2. Jag går aldrig hemifrån utan… skor? Mobilen brukar ju oftast vara med såklart, men vill jag vara för mig själv och bara tänka på annat så brukar jag lämna den hemma!

3. Min blogg heter som den gör för att… det var tänkt att jag och Lars skulle ha den tillsammans. Jag tror att han gjort ett inlägg? Haha! Men en stor värld? För att ni ska kunna hänga med på våra äventyr, dels det vi gör nu och dels det vi har tänkt att vi ska göra i framtiden, och för att världen faktiskt är stor! Det finns mycketmycketmycket kvar att upptäcka.

4. Om jag vågade skulle jag… jag vågar nog allt, bara jag vill. Jag omformulerar frågan: om jag hade vågat... hade jag börjat gymnasiet i Mora och gått fotbollsgym. För det ångrade jag att jag inte gjorde när jag hade chansen! Jag ville verkligen inte flytta till Mora då, jag var nog rädd (och liten), för att jag inte kände så många där och för att jag tyckte att det var lite stort ;) NU däremot, skulle jag faktiskt kunna tänka mig att flytta dit i framtiden. Det är hyfsat nära hem och det finns allt! Sen är det ju inte så väldigt stort heller ;)

5. Om 10 år kommer jag... vara färdigutbildad (i någonting?) och ha ett bra jobb, ha en fin familj som jag ska ta väl hand om, bo? dit ödet för mig ;) Förhoppningsvis i ett fint hus då. Säkert ha lån. Usch! Det riktiga vuxenlivet får vänta i några år till iallafall! Först ska jag iallafall upptäcka världen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0