lite bättre.

Har äntligen haft en lite bättre dag. De senaste två dagarna har jag inte mått bra varken psykiskt eller fysiskt. Undrar egentligen vad som är värst. Det förstnämnda tror jag, eftersom lite feber vet man går över.

Nog om det, dagen idag har bestått av jobb på nya stationen, vi har provat massa olika maträtter. 2 timmars gym, MAT! för första gången på 3 dagar, riktig mat alltså. Mackor är inte mat, nej. Sen har Simon kommit tillbaka, sällskap gör mycket! Nu ska jag äta upp min lussefläta som jag gjorde med lillasyster förut och dricka lite julmust. Det får man efter sådana här dagar när man är lite mer stolt över sig själv :)

Sen blir det godnatt. Ny kurs imorgon, brandkurs och matsäkerhet.
Jag lär mig mycket nu alltså. Det är superkul!
Nattispuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0