länge sen.

Äntligen internet igen!!! :)

Det har faktiskt vairt både tråkigt och väldigt opraktiskt då vi inte kunnat kolla jobb (vilket åtminstone Lars bör göra varje dag) eller kollat nytt boende. Vi var på visning på den där superfina längenheten (vi kom iaf så långt), synd nog valde de ett annat par före oss. Men det var faktiskt nära! :) I slutändan blir vi kanske kvar i den här lägenheten ändå. Degen ska nämligen flytta hem, så Simon kan bo kvar :) Jag hoppas det, men vi får se. Det är fint här och alla grejer som ska flyttas blir bara en massa extra jobb. Billigt dessutom, för att vara stort och nyrenoverat. 8000!!
Men ja, det är billigt i Norge. Suck!

Helgen i Älvdalen var superkul! :) Härligt att träffa alla sköna hemma hos Degen!
Härligt mer hockey! Härligt med en liten fest igen!

Här är vi påväg till Degen med den superfina kylväskan ;)




Har faktist hunnit med att jobba 9 dagar i rad på nya jobbet sen vi kom ner. Har varit på upplärning och ställt iordning allt på den nya stationen. ALLT är helt nytt. Ska bli så himla kul alltså! Blir dessutom ledig på både jul och nyår. Får dock se vart jag firar julen då Lars jobbar. Hemma eller här. Men kan bli tråkigt att sitta här också när han jobbar varje dag. Vi får se.

När jag ändå skrivit så mycket kan jag lika gärna fortsätta. Tänkte berätta lite om den nya statoilstationen där jag ska jobba. Det blir en helt ny station som sagt, en sk. "highway"-station. Vi har sittplatser inne, lekrum, middag så som lax, kött, kyckling, potatis, omelett osv... + det vanliga (hambugare och pölse) ;) Restaurang och bensinstation i samma ungefär. Kan bli spännande med tanke på hur mycket trafik som faktiskt går söderut på E6:an. Ska bli kul att se hur det går med maten och allt :) Kul med något nytt!

Tack och hej! :)

Kommentarer
Postat av: Elenore

Låter ju toppen med det nya jobbet :-) Du har en liten utmaning i min blogg ;-)

2011-12-09 @ 23:33:28
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0